Skip to content

Szállítási és fizetési információk

Szállítási és fizetési információk – Spiritan Webshop

v 1.0

Kelt: 2024. 06. 20.

A Spiritan.hu webshopban megrendelt csomag házhoz szállítását a Szolgáltató futárszolgálattal biztosítja. A megrendeléseket a GLS Hungary Kft. és a FoxPost Zrt. futárszolgálatok, illetve a Magyar Posta Zrt. MPL futárszolgálata juttatják el a kért címre, illetve átvétel helyszínéül GLS CsomagPontot vagy FoxPost csomagpontot vagy MPL csomagpontot is választhat a megrendelő.

1. Futárszolgálatok adatai

GLS Hungary Kft.

GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.

2351 Alsónémedi, GLS Európa u. 2.

info@gls-hungary.com

Cégjegyzékszám: 13-09-111755

Adószám: 12369410-2-44

Közösségi adószám: HU12369410

FoxPost Zrt.

Cégjegyzékszám: 10–10-020309 – Egri Törvényszék Cégbírósága

Adószám: 25034644-2-10

Székhely: Magyarország, 3200 Gyöngyös, Batsányi utca 9.

Telephely: Magyarország, 1097 Budapest, Táblás utca 36-38.

Üzleti tevékenység helye: Magyarország

Telefon: +36 1 999 0369

E-mail: info@foxpost.hu

Magyar Posta Zrt. MPL

Cégnév: Magyar Posta Zártkörűen Működő Részvénytársaság

Székhely: 1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6.

Cégjegyzék-szám: Cg. 01-10-042463

Adóigazgatási szám: 10901232-4-44

2. Címre szállítás futárszolgálattal

A futárszolgálattal történő szállítás 2-3 munkanapon belül történik. A csomagokat a GLS Hungary Kft., a FoxPost Zrt. és az MPL futárszolgálatai kézbesítik.

A kiszállítás nyomon követéséhez az alábbi értesítések biztosítása szükséges, amelyek feltétele a megrendelésben helyesen megadott e-mail cím és SMS fogadására képes telefonszám:

  1. Értesítés futárszolgálatnak átadásról e-mailben: Ezt az e-mailt akkor küldi a Szolgáltató, amikor a csomagot elkészítették és átadták a futárszolgálatnak. A csomag érkezéséről a megbízott futárszolgálat ad további felvilágosítást.
  2. Mai kézbesítés értesítés SMS-ben és e-mailben: Ezt az értesítést a futárszolgálat küldi a kézbesítés napján, jelezve a kézbesítés várható idejét egy 3 órás időintervallumra leszűkítve. Az értesítés tartalmazza a futár telefonszámát is, amelyen közvetlenül egyeztethet a pontos kézbesítési időpont vagy helyszín vonatkozásában. Fontos, hogy a vásárlási folyamat során helyesen adja meg mobiltelefonszámát és e-mail címét.
  3. Csomagkövetés: A csomagazonosító szám alapján nyomon követheti a csomag kiszállítását a GLS Track&Trace oldalán vagy a FoxPost “csomagátvétel” oldalán. A GLS vevőszolgálat telefonszáma: +36-1-802-0265 (elérhető hétfőtől péntekig 7:00 és 20:00 óra között). A FoxPost ügyfélszolgálat az alábbi linkre kattintva érhető el. További információért a csomagszám megadásával érdeklődhet ügyfélszolgálatunkon: +36 30 445 1513.

Amennyiben a fenti értesítések alapján meghatározott várható kézbesítési időpontban vagy címen nem tudja átvenni a csomagját, a GLS futárszolgálat az első sikertelen kézbesítés után e-mailben értesíti. Ezt követően a csomagazonosítóra hivatkozva rendelkezhet a csomag további sorsáról, például más időpontban vagy más címre történő kézbesítést kérhet.

A futárszolgálat munkanapokon, várhatóan 8:00 és 17:00 óra között végzi a csomagok kézbesítését.

Szállítási díjak (Magyarországi szállítási cím esetén):

GLS házhozszállítás esetén:

10.000 Ft alatti rendelés esetén: 1490 Ft

10.000 – 20.000 Ft közötti rendelés esetén: 1490 Ft

20.000 feletti rendelés esetén: ingyenes
GLS Csomagpontokon és csomagautomatánál történő átvétel esetén:

10.000 Ft alatti rendelés esetén: 990 Ft

10.000 – 20.000 Ft közötti rendelés esetén: 990 Ft

20.000 feletti rendelés esetén: ingyenes
FoxPost Csomagpontokon történő átvétel esetén:

10.000 Ft alatti rendelés esetén: 990 Ft

10.000 – 20.000 Ft közötti rendelés esetén: 990 Ft

20.000 feletti rendelés esetén: ingyenes
MPL Csomagpontokon történő átvétel esetén: 990 Ft

MPL házhozszállítás esetén: 1990 Ft

Utánvétes fizetési mód esetén a kezelési költség: 1000 Ft/rendelés

Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díja a megrendelőt terheli, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének és a visszaszállítás költségének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

A Szolgáltató jogosult a megrendelés fizetési módját előre utalásra/bankkártyás fizetésre változtatni a vásárló egyidejű tájékoztatása mellett, ha a vásárló még nem vásárolt korábban vagy a vásárlást megelőző 6 hónapon belül legalább 1 esetben nem vette át a korábbi megrendeléseit.

Erről a Szolgáltató a megrendelést követő 24 órán belül e-mailben értesíti a Felhasználót, 72 órán belül fizetési határidő biztosítása mellett. Amennyiben a Felhasználó a megrendelés és szállítás összegét a megjelölt fizetési határidőn belül nem egyenlíti ki, úgy a Szolgáltató a rendelést törli a rendszerből. A megrendelés törléséről a Szolgáltató haladéktalanul e-mailben értesíti a Felhasználót. 

A fenti árak kizárólag Magyarország területén belüli szállítás esetén érvényesek!

Fizetési módok

Fizetés utánvétellel: Amennyiben a megrendelt termék futárszolgálattal kerül kiszállításra, lehetőség van arra, hogy a Felhasználó a megrendelés végösszegét a futárnak teljesítse készpénzben a megrendelt termék(ek) átvételekor. A címzett bankkártyával is kiegyenlítheti az utánvét összeget a futárnál levő mobilterminálon, amelyről bizonylatot kap. A fizetés a következő bankkártyával teljesíthető: MasterCard, Maestro, Visa, American Express.

Online bankkártyával: Felhasználónak lehetősége van a rendelés összértékét online, bankkártyával fizetni a Szolgáltató által igénybe vett pénzügyi szolgáltató biztonságos fizetési rendszerén keresztül.